Історія проекту

"Золоте перо"

 

У 1999 році Громадська організація Центр соціально-політичних технологій України заснувала Міжнародний щорічний рейтинговий конкурс засобів масової інформації «Золоте Перо» - найвища нагорода в галузі журналістики (телебачення, радіо, преси).

Мета конкурсу: визначення кращих рубрик та програм Всеукраїнських та Міжнародних засобів масової інформації (телебачення, радіо, преси), що впливають на хід суспільно-політичного, економічного та культурного життя в державі. Конкурс сприяє розвитку засобів масової інформації в Україні, що є важливою рушійною силою суспільно-політичного, економічного, культурного та соціального розвитку в країні.

За всю історію свого існування він став визнаний і за кордоном, його нагороди отримали найкращі представники ЗМІ найближчого зарубіжжя (Росії, Білорусії, Польщі, Грузії).


Переможців визначає громадськість (телеглядачі, радіослухачі, читачі газет та журналів), яких протягом року опитують незалежні соціологічні служби (проведення соціологічних опитувань).


Підсумки конкурсу підбиваються традиційно навесні в Міжнародному центрі культури та мистецтва «Жовтневий палац», де також, окрім церемонії нагородження, гостей очікує яскравий концерт за участю українських та зарубіжних зірок естради. Здійснюється пряма трансляція Акції по Національному телебаченню.


Нагороди кращим журналістам вручають відомі особистості (політики, науковці, діячі культури та мистецтв) України та зарубіжжя.


Генеральна дирекція конкурсу:

Президент конкурсу – Лариса Медіна.

Генеральний продюсер конкурсу – Святослав Пограничний.

вакансии Киев, Погода в Одессе, кинотеатры Киева, программа телепередач, спорт